black and white ¶

Tog lite bilder på fölen när jag var i stallet idag :)
Det var en varm dag i stallet idag :)
Red Happni i ridhuset o red ut ett tag efter den turen :)
Sen tog vi ut massa hästar som stog i stallet och sen gick vi bort med träns o sadlar till Von o Bid.
Då red vi dom i en halvtimma ungefär i galopp o trav :) såklart skritt också :)
Von var jätte duktig idag även om hon inte riktigt fått tillbaka konditionen så galopperade hon jätte bra. Känner att hon har tävlings instinkten kvar :)
Vet inte hur lång tid det var sedan hon var ute på en riktig bana. Men några år är det nog iaf.
Så ja, nu är det klart. Jag ska få träna Von en hel höst nu :) Ska försöka åka dit ofta, men det finns ju läxor och annat som kan hindra det... Ska få ha henne på kursen nu :) ååh, vad kul det ska bli att få sitta på hennes rygg igen och få galoppera i full fart o få göra roliga övningar ^^
Jaja, nu ska jag snart se på film, först ska jag duscha o städa udan lite på rummet.
/ Stina
btw, vad tyckte ni om bilder från idag o igår ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0