från igår / idag.

Igår så var jag ju först i stallet med stina , red ut på brage o happni var skit kul :)
sen red vi bid o von , det gick allt fint det oxå sen va vi tvungna att tvätta fönster haha , så man fick gå bakom stallet o där var massa träd o skit :o haha jag o stina städa alla fönster men ett fönster lossa helt , så vi fick hålla på o försöka sätta tbx det igen haha , gick bra (Y)
sen när fönsterna va klara så åkte vi hem hihi !
hem o hoppa in i duschen o sen vänta på att samuel skulle hämta mig o min syster :)
så när samuel kom så åkte vi till hunnebo o åkte hem till joakim o där stanna vi ett tag , sen så åkte jag o samuel en runda själva . hahahah gasa som fan på vägen , o gjorde bromsmärken på vägen haha först gjorde vi ett mönster o åkte där ifrån sen tänkte vi , vi gör ett på samma ställe fast åt andra hållet , vi lyckades göra hälften sen kom en bil så samuel satte i gasen o körde som fan haha !
sen åkte vi hem till samuel o såg på jersey shore o samuel åt :p
sen va vi tvunga att åka hem :( , jag ville inte hem :(
sen så när vi va hemma så åkte han , jobbigt ! :(
sen gick jag o min syster in o åt mat haha , hungriga va vi :p
sen såg jag på film o sen gick jag o la mig :)
det va en rolig kväll ändå :)

Idag har jag bara vart hemma o städat mitt rum o plockat ur diskmaskinen , duktig flicka jag är !
och sett lite film , o nu sitter jag här o skriver ;)
men detta var allt jag hade o skriva , puss elin :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0