hejsvejs.

Igår så kom emma hit , det va roligt att få se henne igen , vi var nere i grebbestad o så köpte vi man på Fyren , o så kom en kompis till emma dit o prata med oss,, senare kom 4 vidriga personer som jag avskyr -.-
dom satt 2 bänkar bort ifrån oss , o trodde dom va tuffa o skratta så det lät förjävligt .
jag försökte hålla mig för skratt för det lät förjävligt hur en av dom skratta !
jag bara satt där o kolla på dom , som att dom va idioter som dom ju är.
sen så innan dom gick så tog en av killarna som va med , en kebabsås burk o kasta mot mig o emma så emma fick kebabsås på sina skor o jag på mina leggings , kallar jag jävligt omoget !
killen som gjorde det försökte skylla på dom andra men det gick ju inge vidare , stackarn , så nu vet jag o emma vem det va , o man blir ju inte glad på honom precis !
men iaf fläckarna gick bort , men det är ju inte roligt precis !
emma har åkt hem nu o jag sitter här hemma o dunkar musik , tänker inte gå ner till grebbbestad idag för det pallar jag inte :)
Kram elin :**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0