Helsingborgs resan skulle jag berätta om !

haha jag hade glömt bort det att jag skulle skriva om den :$
men iaf vi kom fram onsdag kl halv 3 , o då åkte vi hem till min moster o packa upp o så , sen så träffa jag mina småkusiner , riktigt mysigt , min mosters kompis som över en stund o vi åt mat o myste , sen gick jag o la mig typ för va helt slut efter 5 timmars resa.
Torsdagen: vakna upp o åt frukost ,  sen åkte min moster iväg o jag o min syster skulle vara barnvakt åt wille o molly som är våra småkusiner , molly låg o sov , så jag gick o väckte henne sen så söt tjej asså !
hon klängde på mig , o ville bli buren o så hela tiden , sen fick hon äta o sen satte vi på henne kläder o gick ut på en promenad till en lekplats , det tyckte hon var jätte kul , sen gick vi hem o fixa oss , sen drog vi till helsingborgsfestivalen , åkte karusell 2 gånger , o kolla runt , massa snygga killar va det där med , o sen träffa jag min älskade vän Frida , sjuukt underbart , 5 år o träffats första gången då, jag trodde inte det va sant först men det va det allt !
fredagen : drog först till festivalen igen o åkte karusell igen :p , sen gick vi på stan o shoppa o vi va på ett shoppingcenter oxå ;)
shoppade allt lite grann ;)
lördagen : Åkte hem det va jätte tråkigt , men ska snart dit igen tror jag allt !
detta va allt , pusspuss / elin:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0