hemma kväll idag.

Idag blir det att sitta hemma o ta det lungt o se på film typ.
är fett trött efter igår när det var full rulle här hemma :)
min syster o hennes 2 tjejkompisar bjöd först hem 3 killar till vårat hus o så drack dom o mycket gott skratt kom oxå :)
sen så efter några timmar så skulle dom killarna dra så dom åkte o sen stack vi ner till grebbestad vi tjejer o då träffa vi killar som min syster kände o hennes kompis elin :)
va trevligt , men jag kände ju inte dom så jag följde ju bara med !
sen satte vi oss bakom en kiosk på en bänk o prata , det va kul.
och sen så såg vi en kille som vi kände igen o han va ju inte direkt nykter( som vanligt) haha så min syster fick ta hand om honom lite o sen träffa jag en kille som jag kände som nästan inte sa ett skit , han sa typ ba : hej , mm , jaja , nehe ..
o så fortsatte det så , jag gick då ..
sen kom det hem 5 andra killar till vårat hus , det va hur kul som helst :)
haha en av dom börja snacka med mig , han var skit rolig o snäll hihi.
men känner han knappt , men vi hade en disskution om hur gammal han va o efter typ 1 timme så kom svaret fram haha !
men kvällen var lyckad!
tack , kraaaam / elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0