Hur mås det idag , hahah :D

Igår kväll tillbringade jag min tid i pappas sjöbod tillsammans med massa goa folk :D
Vi satt där och åt räkor o drack cola, vi som är under 18 då :p Dom vuxna drack nobbar ur skor. När jag sa skor nu så undrar ni nog vad jag menar, men de jag menar är att det var små nubbe glas som var formade som en gummistövel. :) Ja o när vi hade ätit en del räkor så blev det ju skal över o vi visste inte vart vi skulle slänga de... Så vi kastade tillbaka det i havet o gissa vad som kom då... Måsarna haha, dom tyckte det var så gott så dom stannade där resten av kvällen. Sen senare på kvällen tittade vi ner i vattnet där vi hade slängt skalen så såg man krabborna sitta o mumsa på våra gamla räkskal. Ja ni, jag tog med mig kameran o det blev lite bilder på måsarna :p
En ståtlig mås som bara glor på räkorna.
Våran Måskör som vi fick höra några gånger ...
En mås som landade för att käka räkor :p
En suddig, men man ser ju att han visar upp sig.. kaxig mås..
Sen blev en unge kaxig o ville ha maten för sig själv..
Mås fight ...
Sen flög dom iväg efter bråket...
Min favorit bil idag :D söt mås :D
Måsunge, liknar lite en falk ^^
Söt mås :)
Ja det var som ni fick av mig ^^ Vissa blev ju lite sådär. Men den tredje nerifrån är min favorit pga ögat, det blev en riktigt bra skärpa i det. Sen la jag bara till ljus o grejade inte så mycke med skärpa för det behövdes ju inte :p
Alla dessa bilder -
• Nikon D3100
• Macro 70-300 Tamron ;)
• Måsar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0