iförregår/Igår och idag ! (L)

I förregår var jag hos sötnosen sofia !
det var så sjuuukt kul att få träffa henne det var sjukt kul , vi hade mkt roligt tsm:)
Först gick vå o käka pommes när jag hade kommit fram till henne o sen så fick sofia ännu mer skoskav så hon fick gå barfota i lysekil :p
sen så gick vi o bada o sen va det en blatte som ringde o ringde o ringde hela tiden till sofias tele :o
haha igentligen skulle sofia typ träffa honom men hon ville skita i det men det blev inte som det va tänkt när vi gick ifrån badplatsen så gissa vem som vi ser på vägen som försökte ringa till sofia , jo det va ju den blatten-.-
så han börja prata o jag o sofia typ ville inte snacka engelska nån av oss så sofia fick prata så mkt hon kunde :)
sen åkte vi buss o träffa en kille som heter brian o stanna där i typ 2-3 timmar sen så åkte vi in till lysekil igen o så fick sofia ta på sig mina skor o så gick jag i sockar HAHA .
sen åkte vi färjan över till sofia , fixa oss o sen gick vi ut vid 12 elle nått igen :p
gick bort till hennes ex båt o träffa honom tills kl 2-3 på natten sen gick vi hela vägen hem igen haha !
så nu har jag träningsvärk i mitt lår :O
Sen så somna vi la typ direkt när vi kom hem.
När vi vakna igen så va kl 12:00 o så fick vi gå upp :)
jag gick upp först o sen ringer min farsa o frågar om jag hinner med en buss som gick 13:20 så jag fråga sofia om det gick nån färja till den bussen o det gjorde det om 7 min , så jag tog på mig skor o allt krama sofia o sprang ner till färjan haha !
jag hann precis ;))
sen så när jag hade gått av färjan så gick jag på bussen o åkte till Hallinden där mamma hämta mig , skynda oss hem , o sen va jag tvungen att byta om till häst kläder o åka till stallet :p

När jag kom till stallet så hämta jag in hästar , o sen så fixa iordning o sen ut på rytt , jag red happni o hade hera med mig på sidan av i grimskaft ;)
gick skit bra , först tappa jag henne för hon tvärstannna :o o sen gick hon på så bra så :)
vi red i drygt 2 timmar o sen så stanna vi vid tanums sommarland o fika o red hem igen o jag red först :)
trava / tölta gjorde vi , jag fick lite galoppsprång men det va ju inte menningen :P
sen va vi hemma i stallet igen , det va skit mysig ridtur tycker jag !
Thea o Kina var med oxå :D

Idag så blir det utgång till kvällen , åka bil med en killkompis umgås o prata blir det :)
ser fram emot det , jag har träffat han 1 gång förut , då va det roligt , jag va så sjuukt trött o så skratta jag åt precis allt , o vi prata , prata ,prata !
skit kul :D
bil blir det ikväll så det blir bra :D
Detta var allt , puss elin :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0