jogga i skogen :P

Hej hej. Här sitter jag helt ny duschad o fin, ehehe. Idag var jag ute i skogen o joggade (y) Ah, har ingen aning om hur långt det är men det är nog några kilometer, typ 7 eller något. Sen när jag kommer förbi farmor ville hon visa mig en sak. O gissa vad, jag o tjejerna kom med i tidningen :) Faktiskt såg jag det på konsum men ah, jag ville ha den ändå ^^.
Skolan var rätt okej ändå. Först hade vi idrott, sen engelska, matte franska o sist men inte tråkigast, MUSIK! :D
Super rolig dag :D
Jaja, jag återkommer imorogn för nu ska jag packa saker som jag ska ha med till min kära syster som fyller 11 år imorgon !! Wiiehu :D
Så säg GRATTIS till henne om ni ser henne imorgon ;))
/ Puss o Kram :*
Stina M-H
Hihi sött, jag vet xd
Jaja, det är iaf Rebecka, emma, alexandra o jag på bilden ;)

Kommentarer
Postat av: emmaa - fotoblogg

Snygga brudar det, bortsett från mig ;) <3

2011-08-25 @ 19:22:15
URL: http://zoomsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0