när du följer ditt hjärta ,

Om du nu vill ta tillbaka allt du gjort mot oss, varför börjar du på detta sättet?
alltid när vi var med varandra hade vi det som roligast, som systrar, men nu vet jag inte längre.
jag kommer nog aldrig kunna lite på dig igen efter detta, det kommer nog ta en stund innan jag lär mig hantera det isf,
jag ger o du tar , men vad får jag tillbaka, just nu känner dina vänner att vi är som reserver, sånna som man kan snacka med om man inte har något att göra, fast nej. Jag kan inte bara stå här o vänta på att du ska komma ifatt.
jag måste gå vidare, det är dags nu.
efter alla år så blir det såhär, hur kommer det sig?, ställ dig den frågan så hittar du nog svaret när du följer ditt hjärta.
det är han eller vi eftersom det inte funkar med båda.
detta säger jag för att jag vill att du ska inse vad du gjorde nu.
& jag bryr mig om dig, eftersom jag älskar dig så funkar det inte att se dig såhär.

Kommentarer
Postat av: Sara

okej jag vet vem du syftar på

men den/hon kan nog inte hjälpa det alls

2011-08-03 @ 21:22:45
Postat av: Sara

eller glöm det förästen jag har ingenting med det att göra... :)

"men det grer sej nog"

2011-08-08 @ 19:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0