Solställets Bodil & Polly ♥

Har jag lagt upp någon bild på mina två söta kaniner här på bloggen? :)
Denna :
Detta är min älskade Bodil :)
Hon har jag haft i snart ett år. Hon är väldigt nyfiken och glad, men dock skygg ibland :(
När jag har henne ute i trädgården brukar vi oftast hopp små hinder för det gillar hon :D
Bodil är min söta flicka ^^ Mamma till Bodil är Spikey :)
Denna:
Detta är min systers kanin Polly. Hon är lika gamal som Bodil. Det roliga är att Polly och Bodil är födda samma dag men dom har bara samma pappa :) Pappan heter Rocky(?) Pollys mamma heter Clara tror jag :)
Vi köpte dom på en kanin uppfödning i Fengersfors ^^ Jätte söta kaniner osv :) Polly som kanin är väldigt rolig och nyfiken, inte lika skygg som Bodil men lite jobbig i koppel :(
-
Detta är mina älskade kaniner :)
Solställets Bodil och Solställets Polly ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0