Städ-dag :(

Igår var vi hos sagas mamma ;) Saga fattade inte riktigt att det var hennes mamma, men Maja, hennes mamma, fattade direkt. Hon började skälla o morra åt henne eftersom hon var så vild, lixom att hon skulle ta det lungt. Elsa, den andra hunden var roligast tyckte Saga. Dom hade det riktigt kul :)
Sen på kvällen åkte vi till Lysekil till en kompis, Emma. Dom har två hundar också, men hon fick bara träffa en. Bonzo som han heter tyckte Saga var lite jobbig men sa aldrig till henne. Vi hade väldigt kul :)
-
Nu idag var jag ute och gick en lång prommenad med Saga :) Vi gick runt Gata och sen in i skogen :) Mysigt! Idag ska jag städa i stallet, eller rättare sagt så ska jag städa kaninernas box. Det kommer nog ta några timmar så senare idag hade jag tänkt att städa i akvariumet till våra fiskar. Jag tror vi har fått någon parasit där i så det kanske kan vara bra att tvätta sanden osv.
Så vi hörs ikväll så får vi se hur det går :)
KRAM/STINA :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0