with you, i'm safe §

Hej ni, nu är ni väl bra taggade att få reda på vad som hände i stallet egentligen. Jag o Elin åkte runt halv tolv o när vi kommer till stallet möter vi ett gäng utanför stallet. Då skulle Lilla hjärtat bli besiktad innan hon kunde köpas. Det gick tydligen inte så bra pga av att hon inte travade när hon skulle :( Så dom skulle försöka igen på fredag tror jag :p Ja, så jag o elin gick bort med sakerna till bid o vons hage. Men när vi skulle tränsa så vägrade bid att lyssna så hon sprang iväg o lekte jage. Så vi försökte få tag i henne i säkert 20 min :o sen efter det tappade jag lusten att rida så jag plockade upp kameran o fotade elin o bid o dom andra busarna :)
Här kommer massa bilder :)
Första bilden på Von :D
Andra på gulliga Baldur :)
Valle nosar på sadeln :P
baldur i full fart xp
Dagens favorit bild. Det bästa är att jag inte redigerade den mer än att möra den lite ^^
Världens sötaste Baldur :)
Valur galopperar men det ser ut som han tvär-stannar xD
Villes fina öga, världens finaste öga ! <3
Krummi ^^
Och så ar vi lilla Brage :)
vad tycker ni?
Bra/dålig?
Favritbild eller inte ? :D
Kram o hälsningar/ STINA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0