träningslägret är slut nu :(


Lägret har vart helt amazing.
första dagen hade jag först bid o det gick fint men hon orkade inte så mycket , så andra passet red jag bruda o det gick bra , Bruda är det på bilden tilsammans med mig elin , o sen så åt vi mat o åkte o bada men jag badade inte första dagen haha :p o thea sa till mig att jag skulle ta med badkläder nästa dag så jag skulle bada ;).
Nästa dag, red jag bid första passet igen fast vi hade uterytt då gick fin fint , galopp o tölt.
åt mat o åkte o bada o då badade jag faktiskt , haha thea o jag hade sagt till varandra att vi bara skulle hoppa rakt i direkt , o då gjorde thea det först o sen kom jag i efter en stund :p , o när vi kom tillbaka till stallet så låg lina utanför stallet o vila och jag o thea tvättade brage med schampo o han blev skit fin ! :) háha jag o thea hade vattenkrig oxå , kul!
sen så sadla jag bruda o gick ner till ridhuset o hade ridlektion igen , o det gick mycket bättre denna gången är första dagen:)
Sista dagen som var idag : sadla bruda red i ridhuset lektion , gick så sjuukt bra så det är inte sant!
sen mat och fika , såg på film (tråkigt :s ) sen hade man lektion igen men bruda (A)
sen efter lektionen så hällde jag vatten över bruda med vattenkanna , Skönt !
sen så åkte man hem :(

Imorgon ska jag till stallet igen o rida ut med thea o en till tjej , o sen efter vi har ridit , så har jag o thea bestämmt att vi ska ner o bada , får se om den andra tjejen ska med :p
blir nog nice !
Puss / elin
ps : min fotograf som tagit bilderna heter Lina :)
men lägret var skit kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0