Söndagen innan skolan .. .

Idag vaknade jag hemma hos mina kusiner, Emma o Filippa. Vi åt frukost och så skulle Filippa gå på kalas så jag o Emma gick ner o badade. Inte såååå varmt i vattnet men jag va i först. Kanske är 16-17 grader.. Sen när vi kom hem skulle Emma också på kalas så jag gick hem och grejade med fiskarna. Jag tvättadet det eeeextra noga, bytte ut allt vatten nästan. Lite måste ju vara kvar.
Ja, jag fick ta fiskarna idag istället för jag han inte igår :( Men igår städade jag i kaninernas box. Först tog jag ut allt spån och sen tvättade jag väggarna. Blev faktist nöjd med reslultatet :)
Jaja, kram!
btw, skola imorgon, vad tycker ni?
Bra/Dåligt?
Tycker att det ska bli rätt kul :P
/stina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0