min favorit plats,

ett ställe jag alltid skulle kunna vara på är nog i stallet eller någonstans där det finns djur. Djuren får mig att känna mig trygg och lugn. Varenda dag man är i stallet vill man inte sluta titta på de vackra djuren. Så stora, så fina, så mäktiga. En häst är nog min dröm, att äga en helt egen häst är en helt sjuk känsla. Obeskrivlig känsla. Så hästar, hundar, katter, kaniner, kor o alla djur. Dom är så underbara. Inte konstigt att man kallar hundar människans bästavän. Man lever ihop med dom, man gör allt med dom.
Så att vara med djur är nog min favorit plats på hela jorden. <3
att leva utan djur är som om livet inte hade någon färg, bara svartvitt.
-
Vart känner ni er lugna? hemma, hos någon kompis, stallet eller var som helst :)
Kram bloggläsare :)
/ Stina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0