hos ellen ®

Hej, tar Elin hand om bloggen medans jag är borta? ^^
Just nu sitter jag hos ellen o freddie, hennes hund, har precis rymt.. Han som skulle vara hemma o passa hönsen.. Jaja, jag o ellen har plockat massa kantareller o vi har pysslat med djuren o idag ska vi cykla till stan o till hennes skola :) Efter det ska vi ner o bada tror jag o ja, man vet ju inte vad som händer :p Kanske greja me Mascot, hästen ^^ Jaja, iaf så kommer jag hem på fredag :) Har knäppt några bilder men vi hörs så länge :)
Kramar / Stina:*


Kommentarer
Postat av: ELIN :D

Klart jag tar hand om bloggen snygging !

jag saknar dig hjärtat !

puss<3

2011-08-13 @ 17:19:42
URL: http://stinaoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0