fuck life..

så som du gjorde mot mig så gör man absolut inte .. jag är trött att inte få veta sanningen direkt ist för att få ta reda på den själv..
men som sagt mitt liv går vidare och du o jag stannar som kompisar , därför det är inte värt och försöka igen!

Iaf idag har jag vart på begravning .. jobbigaste i hela mitt liv , första gången på länge jag såg min mamma gråta .. riktigt jobbigt..
men sen när hela begravningen var slut så var det ner och käka på en resturang , funka la helt okej.
och jag bröt ihop av tårar utanför kyrkan , inte så roligt men det va skönt att få ur sig det..

och sen har jag vart o handlat med mamma idag , köpte nya mysvantar , tofflor , och lösögonfransar ;)
blir awesome !

men aja , puss :*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0