nu är jag tillbaka igen..

min skoldator har varit trasig så nu har jag en lånedator och nu kan jag börja skriva


 igen på denna bloggen och jag är sjukt trött idag så jag tror jag dör...
jag har varit med elina typ hela veckan ut snart , hon ska till mig idag igen ;)
elina är verkligen en så sjukt underbar och fin tjej .. som verkligen kan få nån på ett
gott skratt!
iaf mig och många andra vad jag vet.
igår så kolla vi på film , jag o elin o marie och robin .. men sen stack marie o robin
så då kolla jag o elina vidare på filmen !
iaf jag längtar tills efter skolan..

och sen längtar jag tillbaka till stallet mitt ..
saknar dig bid bebis och brage <3
och nu är jag i skolan.. medans andra får sova tills halv 1..
bara för att jag ska skriva prov och göra färdigt florist grejer..

aja skriver mer sen kanske ..
puss.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0