min dag med amanda<3

Dagen med Amanda hitills har gått rätt bra faktist (y)
Först gick vi en tur med kamerorna o snacka. Tog lite bilder osv.
Sen gick vi hem till Amanda o åt glass o snacka ännu mer.
Efter det fick vi för oss att vi skulle ut o fota med stativet.
Så vi packade ner kamerorna, stativet, objektiv o tillbehör :)
Vi gick bort mot hamnholmen o satte upp och iordning med kameran o stativet.
Sen läste Amanda i en foto bok o jag fortsatte med kameran.
Mjaa, det gick väl en kvart eller något tills jag lyckades hitta rätt inställning o jag var verkligen super glad.
Räkna med bildbomb sen ikväll ;)
-
Nu väntar jag på att Amanda ska ringa för hon e hemma o äter.
Sitter här med ett glas mjölk o mina goda kakor som jag bakade härom dagen :3
puss o kram, Stina :D

Kommentarer
Postat av: amanda

tack för dagen <33



Får göras om och absolut får vi foto kossorna! :D

kraamaar

2011-07-14 @ 21:21:02
URL: http://amildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0