sista inlägg innan helsingborg.

Idag blir det mitt sista inlägg innan jag åker till helsingborg som jag gör imorgon .
kommer hem på lördag igen , o imorgon ska man åka buss i 5 timmar , fett segt men det funkar allt !
Just nu sitter jag o väntar på att min syster o hennes kompis ska komma hem med maten till mig :)
haha orkade inte cykla med ner :P
och idag ska jag jobba , ska bli kul , och när jag kommer hem ikväll så ska jag börja packa väskan :)
men ni får ha det så bra , så skriver jag allt va jag har gjort i helsingborg när jag kommer hem igen .
JUSTE , nästa vecka har jag träningsläger på stallet , ska bli skit kul , ska få ha min egna häst i 3 dagar o träna henne :D

pussar elin ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0