Snabbt kvälls inlägg :)

Jag var nere i hamnen och badade med Sara, Ellen, Ebba och Rebecka lite senare på eftermiddagen. Det var riktigt roligt bortsett från att jag halkade och fick ett stort blåmärke på smalbenet.. o sara halkade när hon skulle gå upp så hon rev sig lite och slog i hakan i bryggan .. :( jaja, det var kul det andra. Sen efter att vi hade badat i någon timma åkte vi hem och spelade lite " ds " ^^ Det var la kul ändå :) Jao, sen när det började bli lite tråkigt åkte vi ner till Lexö och tog en glass där. Lite sådär. Det var lite mjuk i själva skalet :( Joda, sen åkte vi en tur i skogen, med cyklarna. Inte precis en "cykel väg" som man har i stan precis ;) Bara buskar, blåbärsris, träd mitt i vägen och grenar i hjulen. Haha, härliga turer vi har på resö. Ni i stan kanske får ett gamalt godis papper i hjulet eller kanske plingar på att folk går i vägen.. xd Plinga på ett träd så ska ni se, det kanske flyttar på sig ;o HAHA ! :D
-
När jag kom hem satt Kamilla, pappa och Amanda och åt räkor i köket. Små mysigt till en varm sommar kväll. Ja så det blev räkor hela kvällen och sitta o prata med roliga vänner :)
-
Kramisar på er så ses vi la imorrn ;)
btw, någon som hjälper mig med koderna till headern? Tror jag har traslat ihop dom eller något, jaja, kram :)
Detta var dagens outfit bortsett från luggen :D
Pussssss :*
/ Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0