hemma igen ♥

Nu är jag, Stina, tillbaka med massa roliga minnen tillsammans med min mormor.
När jag kom så åt vi först lite mat, senare åkte vi till Grebbestad o spelade lite minigolf :P
Jag vann (y) :D
Sen åt vi våffla o gick en tur igenom Grebbestad.
När vi är på väg tillbaka så går vi förbi bryggan i Grebbestad och så vittnar vi när en hund halkar från båten o ner i vattnet. Stackars hund asså :( Som tur var hade hon flytväst. Ägarna ropade o ropade efter henne. Några minuter efter de hade hussen hoppat i och skulle leta efter henne. Hon var ganska långt in under bryggan också så inte så himla lätt att hitta henne. Vi såg aldrig när dom fick upp henne, men hon var rätt så stor så undrar hur det gick.
Efter Grebbestad åkte vi ut till Tjurepannan o gick där o kollade. Himla fint ;) Det blåste ju inte så mycke men vi bestämde att vi skulle åka ut dit när det var solnedgång och det blåste lite mera.
Sen åkte vi vidare hem till Tanum o käka pizza :D
-
Idag blev det att vara med på Hamnensdag på Resö. De var bra awesome :D
Träffade massa söta ;)
Bilder kommer nog senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0