Dagens ridpass med älsk ♥

Stina och Von.
Idag kändes hon lite trött och sliten, troligtvis pga. fölen. Men jag ska träna upp henne till en fin figur igen.
·Jag startade med skritt i 10 minuter. Gjorde lite övningar och sådär.
·Sedan började jag med trav i några varv. Gick super bra! Hon travade faktiskt tre hela varv, vilket hon kanske inte borde klara pga. hennes rygg...
·Efter traven, satte jag på hjälp tyglarna och gick runt på volten med dom. Det märks att hon inte tycker om dom, men det är ju för hennes bästa. Hade på de i cirka 10 min, så hon inte skulle få för ont.
·Det blev några varv med tölt och trav runt i ridhuset. Galopp på kortsidorna.
Vi avslutade med skritt 7 min och sedan stretching(?)
Det gick faktiskt jätte bra idag. Stolt att hon klarade så mycket. Om jag åker dit på fredag kommer jag antagligen rida ut med henne. Vet inte, får se på det. Men hästen var underbar idag! Älskar dej gumman.
Nu är det bara att vänta tills 9 december, så har jag skött om Von i 2 år! ;D
Pussssss!
/ Stina :D
- sommarbild -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0