Fredag

heeej :D
sitter här o bloggar ifrån Dianas Mac data (a) Eller ah, det är hennes mamma, men ändå. Gittan (dianas mamma) fyller år idag så just nu har hon massa folk här som firar henne. Hon bjöd på räkor o kräftor. Muums! Jag satt med min syster, Diana o Lea vid ett bord. Det var ganska kul, för ja o Lea la i massa räkskal o annat i syrrans glas, haha !
Så ja, dessa timmar har varit riktigt roliga ! :D
Men innan klockan blev 18.00 så var jag, mamma, syster, diana o Gittan vid Globen. Grymt kul för vi åkte Skyline. Då åker man i en glaskula på sidan av globen och sedan stannar den längst upp. Hela resan, allt som allt tog 25 minuter ;) Men det var en otroligt fin utsikt över hela Stockholm ^^
Resten av kvällen kommer nog bli helt underbar :D
-
Imorgon kommer vi åka till Cosmonova(?) o se på as cool 3D video. Lovar att om jag får lov att ta en bild så ska ni få se! Men ah, så först ska vi se på bio. Sedan på kvällen kommer vi åka en kryssning till Åland, tror jag det var. Så vi kommer bo på en båt i 24 timmar.
-
Söndag kväll åker vi härifrån och då är vi säkert framme vid 12 tiden på natten, så vet ni vad. Jag slipper antaglingen skolan på måndag. HAHA ! ;D
Puuuss / Stina :*
en bild på elin o lea :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0