Helg med bella !

helgen har vart helt underbar tsm med bella !
i fredags tog jag 5 bussen till varekil och sen när jag hade gått av bussen så gick jag bilvägen upp till bella o så möter jag henne på vägen och hon står och skrattar åt mig för att jag gick stora vägen och hon förstod sig inte på mig , sen stack vi ut med bellas killkompis och hans kompis och åkte bil , och sen så va vi hemma hos en av killarna och softa ! sen drog vi hem vid 2 elle nått jag o bella :)
och igår så va vi med killen igen och 2 nya killar , den ena va skit söt :D , och vi åkte runt och sen satt vi hemma i hos killen igen haha , dunka musik och levde livet !
sen åkte vi till henån och käka , sen så åkte vi runt och sen hem !
och idag åkte jag 12 bussen hem och snart ut och träffa dennis !
blir kanon .
pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0