hemmmmmmaaaa (a)

hemma ifrån ellen pellen.
jag hade det jätte kul där!
var ju där i tre dagar så ni får en hyffsat bra förklarning av det vi gjorde.
jag kom dit söndag kväll så vi han inte göra så mycket mer än att hälsa på djuren.
Måndagen så var vi hemma och gick lång promenad med hundarna. Sedan vid klockan 3 åkte vi till badhuset. Ganska kul ändå. Bara att det var liiite för varmt i bastun...
Tisdagen bakade vi goda choklad muffins. Vi var också ute i skogen och grejade. Hälsade lite på hennes underbara får. Kvart över nio åkte vi till bion. jag och ellen såg på "Abduction" Den var grymt bra!
Onsdagen städade jag o ellen, agnes bil. Ganska kul plus att vi fick 100 kr var ;) Sen åkte jag, ellen, agnes o malin till lunden, det nya stallet i strömstad. Guud va fina hästar dom har där! O sedan var det slut på tiden så jag var tvungen att åka hem till Grebbestad igen :(
Jaja, jag fick lära känna en liten valp som bor hemma hos ellen. Smilla heter hon. Jätte söt liten Amstaff valp. Hon bor där tills dom hittar en ägare till henne.
-
Men jaja. Puss hej / Stiiina :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0