Älsklings plutt♥

Hej Hej :)
Idag har jag varit i stallet, hade kurs. Red med Ellen och Amanda :D
Monica hade Krummi idag, så jag hade Vonsan, vilket behövdes. Nu efter hon har haft fölet i ett halvår så har jag ju ridit andra hästar. Men jag ångrar att jag har gjort det lite. Nu ser hon ut som en häst som är med i ett djurplågeri program. Även om hon äter hela tiden så är hon hur mager som helst! Det gör ju ont i hjärtat att se på henne. Hon har tappat alla muskler.
Och det känns som om allt e mitt fel :(
Hemskt!
Så nu har jag bestämt mig. Jag ska rida Von framöver så att hon får tillbaka sina muskler.
Jag har faktiskt tänkt förvandla henne till en annan häst. Men att hon fortfarande är min älskling.
Men dagen har varit underbar i stallet!
Varit med Amanda nu på kvällen. Tack älskade vän. Det var kul ♥
Bild på min älskling sommaren 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0