Film med Tildis <3

Hej Hej :D
Glömde helt bort bloggen igår :$
Men jag ska berätta vad jag gjorde igår efter skolan :D
Jag tog med min data till Matilda, så vi satt o grejade ett tag. Sedan spelade vi lite sims, kul kul ! :)
När vi började bli lite trötta på det så satte vi på en skräckfilm. Haha, om man ser på trailern så är den inte så läskig, men usch. Det hann inte ens gå 5 minuter innan det började. Så till er som gillar filmer med skräck hela tiden så borde ni kolla denna.
Det handlade om en tjej o kille som kör över en tjej. Senare så tar dom massa bilder och då ser dom ett spöke på varje bild. Asså usch, riktig ruggig!
Hoppas ni vågar se den nu ;)
pusseeeeein / Stina :D

Kommentarer
Postat av: agnes

Fin blogg :D

2011-11-27 @ 09:43:08
URL: http://iddeomir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0