9 okt 2011 / stina

Igår kväll var jag med Filip, Moa o John. Fett kul :D vi var ute från 18.00 till över tio. Vi bara var ute och frös, men vi hade as kul. Tack för det ! Innan hadej ag as kul med Rebecka oxå <3
-
Idag. Idag var jag i stallet med massa tjejer. Sara, Ebba, Ellen o Rebecka var där. Thea oxå. Vi hade det jätte mysigt. Jag red min Von som jag inte haft på väldigt länge. Hon var lite små seg och vägrade att ha fart i början, men sen när jag kom till galoppen var hon lite busig. Hon bockade två gånger men sen blev det några steg galopp. Traven o tölten var precis som vanligt. Åååh, vad jag verkligen älskar traven på henne. Den är så fiiin! Känns som att man flyger fram när hon tar så långa steg. Yummi!
Tack för dagen alla söta! / Stina M
två gulliga bilder, från idag :D
Aja puss, ska ner o fixa lite saker. Byye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0