dagen/natten igår var awesome !

Först igår på dagen så var jag i stallet , red min lilla bebis brage det gick skit bra , jag träna honom lite och han var jätte duktig !
sen tog jag in honom i stallet o så skulle han få en godis o GASH han va för söt ! han såg när jag kom där från logen och han visste att jag hade nått så han kolla ner i backen o sen börja naffsa på min hand o sen fick han godisen :D
sen åkte jag hem och duscha o gjorde mig iordning , o sen bar det av till uddevalla igen ;)
När jag kom till uddevalla så handla vi med mamma o sen åkte vi hem o la in grejerna i kylen o sen kom min systers kompisar hem , o då börja dom ha party HAHA , min syster blev full iaf :D
sen stack dom ut vid 12 - 1 o jag satt kvar i lägenheten o hade party själv o cama med bästa bror !
haha jag va inte direkt nykter sen om man säger så :$
men kul det hade jag !
Min bror retades med mig igår att piggelin är bra , för att jag vet inte vrf .. men jag dog av skratt för han drev att det va bra om man skulle öva HAHAHAHHAHHAAHAH !!
fan va jag älskar killen !
du är värd guld bror <3

jaja min kväll va helt underbar , han gjorde min kväll helt amazing !
puss elin :*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0