kyrkaaan

i morse var jag i kyrkan klockan tio över tio.
egentligen skulle det börja klockan halv 11, men vi som skulle vara med i teatern fick komma tidigare. så att vi skulle hinna träna lite innan.
jag tycker dte gick ganska dåligt :(
för jag som skulle säga några meningar var gansak nervös. Det var typ en dop familj där oxå, hoppas dom tyckte det var okej att vi var där... Men lixom, issa som skulle vara med kunde inte komma. Eller hon var inte i Grebbestad. Så moa ställde upp och sa det som issa skulle ha sagt.
Men som sagt, vi gjorde det iallafall. Bättre det ;)
-
Plus att vi fick bulle efteråt :D
-
Sedan gick jag hem och så kollade jag på "Så mycket bättre" :3
å sedan gick jag upp o lyssnade på musik :D
underbar spotify lista har jag ;)
-
jaja, nu ska jag dra.
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0