love♥

hej hej. har inte kunnat blogga på ett tag. har varit ganska mycket med prov och så har jag varit med kompisar. Jag vet att det är nog ganska tråkigt att läsa våran blogg men ah, så är det. Jag har mitt liv i skolan och med vänner o plugg. Jag kan inte sitta o blogga hela tiden. Samma sak gäller Elin. Hon har ett annat liv än bloggen. Men ah, jag ska försöka iaf.
jaja, puss. Btw. mina dagar i skolan går framåt. Börjar fatta mer på lektionerna och klassen håller på att bli lugnare. Ah, till er som inte visste det så var vi värst i hela sjuan förra året. Men nu är vi ganska tysta vissa lektioner :)
_____________________
Igår : Jag var i skolan tills klockan kvart över 12, sedan åkte jag in till Uddevalla till tandläkaren. Dom pillade o grejade med tandställningen så ah, det verker as mycket nu. Efter tandläkaren åkte jag o pappa till donken o käka :D mums! Efter det åkte jag till tanum o så klippte jag mig :D fixade luggen så att den blev sne typ o inte lugg. Toppade det tre cm oxå, de slitna topparna :)
Kram / Glada Stina :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0