ut till Resööö :)

Lördag idag då ja. Idag vaknade jag och jag hade inget att göra så jag startade datan och skrev på mitt svenska arbete. Inte helt fel. Fick till en sådär 1300 ord innan frukost. Inte dålig fantasi jag har ;)
Aja, kvällen blev rätt sen igår. Först så drog jag, Moa, Tim och John ut vid klockan sex. Vi va typ nere i Grebbestad och tralla i en timma. Moa skulle hem så alla andra gick också hem. Sedan så kollade jag på Idol med mamma o Eva. Shit vad dåliga dom var denna veckan. Tre personer som tappade texten :o man kan väl lära sig en text på en vecka eller ? :s Dåligt där tycker jag! Jaja, lite över tio ringer BP o john o undrar om jag ville vara med dom. Så jag cyklade ner och var med dom. Vi var också nere i Grebbestad och så hittade vi en kundvagn som dom grejade med. As kul. Sen när john skulle hem var jag o BP borta vid parken o bara snacka :D Sen var det dags att dra hem och då.
Men nu ska jag dra. Jag ska till Resö o sova hos farmor med Saga inatt :D Puss o Kram skumm banan ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0