Dagens dag

Jag har inte bloggat idag försen nu :o Förskräkligt tycker ni då, eller hur ? ;) Men iaf. Idag slutade skolan kvart över ett och när jag kom hem la jag mig o vila. Sen någon timma efteråt åt jag middag. Lax o moooos ^^ När det landade i magen så bytade jag om till jogging kläder o tog en jogging runda. Den vanliga runt floben och änghagarna. Egentligen brukar jag ta hela vägen runt campingen men idag tog jag vanliga vägen hem. Efter halva vägen hittar jag massa små kantareller. Mums ! Så när jag kom hem la jag dom i kylen o sparade det till kvällen. Sen någon gång runt halv fyra så bestämde jag mig för att cykla till kragenäs skogen för att ta lite snygga bilder där. Pappa hängde också med. När vi kom fram dit stannade jag o tog lite bilder. Så efetr det upp till E6:an. Massa bilar som kör förbaskat fort.. :o Men sen frågade pappa om jag ville cykla till lur. Där finns det en snygg miljö tänkte jag o följde med. Massa bilder på skogar, vattenfall, coola saker och t.o.m skalbaggar :D Vi gamla vägen upp mot Lur skola faktiskt. Sen vägen hem var lååång tråkig. Samma väg hem typ. Eller nej inte riktigt. Vi cyklade på motorvägen som inte ens är öppen än ;) Haha, coolt! Men byggarbetarna verkade inte gilla det :( Men när vi kom till Resö bron igen så var jag bara tvungen att hälsa på dom söta fjolårs tjurarna. Så himla söta är dom. Efter det cyklade vi hem o måtte Amanda o hennes mamma som plockade svamp ^^ Otroligt vad mycke svamp det finns nu efter att hela atlanten ligger i västkustens skogar. Jag gick bara utanför tomten o fyllde en påse där. Så har man ett eget svampställe så får man nog passa sig så att inte djur hinner komma o ta dom ;) Så ja. Idag har jag :
Skolan.
Jogga.
Cykla.
Plocka svamp.
Juste, jag cyklade 3.5 mil o joggade 4 km innan. Nästan 4 mil idag :D Wiihii :D
/ Stina :P
naw, jag o musse :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0