I L Y ♥

Hej hej, idag blev den e crazy dag i skolan. Först gick jag o alexandra tre kilometarn efter de hade vi typ franska. Då satt vi och målade på någons bänk medans vi jobbade. Snyggt asså :D Ja o sen gick vi till Matte lektionen då jag jobbade as bra. Hann typ med 20 a,b,c uppgifter (y) När det var lunch gick jag o alexandra upp till hennes mamma för alexandra skulle ha några saker. Sen efter det fick vi typ en socker kick, eller så var det väl höst nerverna så vi sprang runt i skolan och var helt crazy. Hihi, busiga flickor. Jao, efter de var det en lång o tråkig Fysik lektion o.O' Jaja, barbara pratade om kraft och dragnings saker som vi har pratat om i två veckor nu. Så gav hon oss ett papper o så fick vi gå ut och sätta oss och jobba. Det slutade med att vi satt och jobbade i 8:as klassrum. Haha, dom hade studie pass så kunde vi få hjälp där inne ;) Hehe, ah o efter de hade jag o sara hemkunskap o det var väl kul.
Nu är jag hemma i lung o ro för mamma o elin är på nordby ;)
Puss / Stina :D
Btw, min outfit idag ;)
Svarta mjukis byxor uppdragna till knäna.
Svart linne och vit tröja ovanpå.
Hade en svart kofta också ;)
Och musse ville vara med på en bild. Han hade sin vanliga outfit - P Ä L S ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0