Morgon hos Stina

God morgon ;)
Idag är det söndag o det betyder att vi ska gå i kyrkan o där är det dop :p
Så vi får se hur det blir. Det börjar vid 13.00 o slutar någon timma efter det tror jag :)
Men iaf, jag vaknade klockan 7.30 i morse o så tog det ett tag innan jag hittade kameran så då tog jag lite bilder på fiskarna. Haha, vissa ser helt sjuka ut o andra är fina. Men jag skulle ta en bild på klockan förut o då blev det typ så att visaren flyttade sig. Ni ser bilden här under. Men nu ska jag äta. / Stina :D
(oredigerad o ful bild)

Kommentarer
Postat av: amanda L

sv;

thanks babe. Finns alltid för dig med. <3

2011-09-25 @ 20:54:09
URL: http://amildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0