Photoshopa dagen lång

Idag har jag faktiskt varit duktig. På morgonen installerade jag nya photoshop. Typ den nyast eller något, och sen lärde jag mig lägga mer skärpa i ögonen och nu lärde jag mig att klona bilder. Att klona sig själv. Egentligen skulle det var tre av mig på denna bilden men det blev fel så jag fick vara två ist :D
Tog ett tag att fatta men sen fick jag till det ;)
Ser dock nu efteråt att jag missade en del på mig när jag håller nallen. Men, jaja. Det var det första bilden o jag e faktiskt stolt ;D
Denna bilden på Mimmi har jag lagt på särpa i ögonen. Märks det ? ^^
Tycker hon är rätt gullig ändå :D
Nåå, vad tycks om dett mästerverk ? Haha, släng gärna en kommentar. Nu ska jag leta upp mer tips om Photoshop ;)
/ hälsningar Stiiiina :D

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

gud va fina bilder ! :)

2011-09-05 @ 17:55:01
URL: http://amildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0