Piano hemma

Hej vad gör ni?
Själv sitter jag här och har precis gjort tråkig engelska läxa. Blää :( Jaja, vi får vara glada över att det bara är lite läxa denna veckan. Men iaf, jag hade tänkt att säga att jag sittert här o övar in lite piano i huvet ;) O varför då ? undrar ni nog. Jo, jag har faktiskt tänkt lära mig själv lite :) Det är otroligt fint att spela piano så jag hade tänkt att lära mig själv då. Jag har lärt mig ganska mycke på några veckor nu. Så just nu sitter jag och skriver ner noterna till " Love the way you lie" och " Apologize" :)) Är inte de svårt? tänker ni säkert. Men nej det är det faktiskt inte :) Jag har iaf börjat ganska bra med Love the way you lie. Den är faktiskt ganska svår jänmfört med Apologize. Iaf i refrängerna(dom jag tränar på) lixom det är 5 steg tror jag o de är ju olika men på Apologize är det bara 3 eller 4.
Så nästa gång ni hittar ett piano så finns jag nog där ;) haha :D Ska lära mig massa låtar ;)
Kram / piano Stina ^^
btw. finns det något ni typ vill spela men inte orkar ta lektioner. Eller typ något annat intresse ? :)
Kommentera isf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0