Poliiiiiiser :o

Hörni, vet ni vad? Just nu här utanför är det en polishelikopter och massa polisbilar. Det är en sak som hänt. En man/pojke har varit bort i flera timmar så nu är poliserna runt ett ställe här i Grebbestad som kallas Gata. Där har dom letat i flera timmar. Lixom, jag var ju på konfa idag så jag var ju hemma halv fyra så var min mamma o syster ute o gick. När dom kom hem berättade dom att dom hade sett två polisbilar vid Gata infarten. Efter en timma hör jag hur en polkis helikopter svävar över hustaken här utanför. Den är väldigt nära nästan så att den kunde ha nuddat taken. Den svävar runt här ute på ödsliga landet o sedan blev det något så att den fick åka vidare. Så nu är den ute o letar vid Gata.
Tänk på allt som kan ha hänt. Det verkade som att manen hade varit upprörd. Han kan ha tagit livet av sig, trillat i sjön o drunknat. Men det bästa hade varit om han bara gömmer sig i skogen och lugnar ner sig o sen kommer fram senare.
Usch, har ni också råkat ut för något sådant ?
ps. min kamera är död så att jag har inga bilder :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0