skolan.

just nu sitter jag o har idrottslektion :)
på fredag åker jag hem till grebbestad för på lördagen ska jag på ridkurs ska bli jätte kul att få rida igen :)
hejdå :* // Elin

I helgen har jag vart med bella , fredagen va jag hemma för att bella skulle vara med en annan .
lördagen så kom bella till mig o så gjorde vi oss iordning för kvällen , men det va massa problem hit o dit , att vi inte skulle åka eller om ví skulle åka ..
men vi kom allt iväg :)
när vi kom fram så betala vi inträde o sen gick vi in , haha det va så failat för jag o bella gick upp för en trappa som gick upp till baren , o så gick vi ner igen efter en stund ,, o sen kom vi inte upp igen hahaha !
sen så dansa bella med nån random brud hahaha !
sen träffa jag rasmus o va med han hela kvällen :)
aja orkar inte skriva mer
hejdå :))) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0