Super söta silver Sara :D

Hade ingentingen att göra i morse så jag hittade denna söta bilden och satt o grjjade med den en stund. Blev inte så bra, men det är faktiskt en av dom första jag gör med nya photoshop :D
Jag gjorde nyss dessa bilder också :))))
Före :
o Efter :
Kanske lite mycke glitter i ögonen men jag vet inte. Ganska snygg bild ändå :D
Eller vad tycker du Sara ?
Världens bästa modell, iaf som jag träffat ^^
O berätta vad jag gjort i dessa två bilder.
ALLA svarar !! :o
ha en fortsatt bra kväll / Stina, Photoshop nörden :)

Kommentarer
Postat av: Sara

hehe ja där var dom bilderna jag kommer inte ihåg när vi tog dom, men dom var söta jag har lite bilder här o var hos folk haha XD

men jag undrar verkligen vilka som du menar i "svält o gym" inlägget

2011-09-05 @ 18:18:52
Postat av: stina m

oj, om man skulle skriva ner alla dessa folk... Asså, det finns massor med folk som gymmar, svälter sig själv. jag menar, låter de troligt att man blir snyggare om man svälter sig själv? Tycker inte jag. Alla ska vara nöjda med sig själva. Dom själva har ju gjort så att dom ser ut så som dom gör.

2011-09-05 @ 18:30:14
URL: http://stinaoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0