just the way you are.

Åhh, mitt humör är inte på topp nu kan jag säga. För det första så glömde jag mitt stativ hemma hos mamma. o sen för det andra så har det bara regnat o regnat hela dagen :o O så har jag tänkt på det där med att man inte är nöjda med sig själva osv. Men åh, tyck synd om er själva då, bara gör det.
Det finns lixom ingen vits genom att inte äta. För det första krymper magsäcken typ, o och man bestämmer sig för att börja äta igen så kan det bli farligt om man tar för mycke.
Sen så sjunker humöret o man får väldigt lätt för huvudvärk. Så alla ni som klagar på att ni inte är nöjda med formen så ska ni nog tänka tillbaka. Jag känner ingen, o då menar jag ingen som är speciellt överviktig. Så titta på folk som inte ens kan böja sig ner. Det är att vara överviktig. Tjejer som är yngre än 18 ska inte hålla på att banta. Det förstör bara kroppen. Lixom, allt blir bara fel. Sen ska man inte heller jymma(?) innan man är 16-18 år. Det är därför vissa har åldersgrns. Det kan vara fel om man tar för mycket vikt.
Så lägg av att klaga på eran huvudvärk. Ni har ju skapat det själv.
Lägg av att säga att ni har dåligt humör, det beror bara på att ni inte äter.
Lägg av med något som inte ens existerar.
För i min värld där e alla fina som dom är. Det menar jag verkligen.
Föresten, en orsak till att ni inte äter är för att ni tror att ni inte kommer bli älskade som "feta" kompisar. Så är det ej. Glöm aldrig att killar är hellre tsm med en som något att hålla i. Inte bara ett skellet. Det är hemskt. Bara äckligt när man är så smal. Inte ens snyggt....
Sry om någon tar illa upp, men detta är min blogg - delvis elins -
Min blogg, mina ord!
Fattar inte hur man skulle vilja svälta sig själv...
btw, jag vet allt detta eftersom jag själv varit med om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0