varning blåsigt utanför dörren.........

Jag skulle precis gå ut till kaninerna och ge dom mat men precis när jag kom ut blåste jag iväg. Nära på att ramla. Det är ju klass 1 varning över Sverige under natten. Iaf här. Usch, undrar hur mycke sömn det blir i natt då ... :(
Idag när jag var i skolan var det bara mulet och regnade lite ibland. Men inget riktigt mycket. Kan också bro på att jag var inne den största delen av tiden. Ända sedan vi började skolan har vädret varit konstigt. Lixom varmt vissa dagar och sedan storm, åska, översvämningar. Herregud säger jag bara. Att dom lixom fick stänga elgiganten på Nordby bara för att det var översvämning... Haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0